petrasponny.blogg.se

2013-04-18
20:20:39

seriöst bella
tänker inte göra värsta grejen av det

Beckis ägare har polisanmält fam Berntsson för "misshandel av hennes ponny" vilket inte stämmer
Jag blir ganska sur nu när man läser alla kommentarer så är det bra kommentarer som typ lyder så här : men seriöst bella du är 20 och hon 12 lägg ner!! och visa så här : bra gjort bella skittungen förtjänar det där

och min åsikt
- BELLA SERIÖST DU ÄR 8 ÅR ÄLDRE DU SKA LÄGGA DET BAKOM DIG SOM NELLIE GJORDE OCH GET A LIFE!!

jag är en Berntssoner och kommer alltid vara jag vet att Nellie aldrig skulle göra sina ponnysar illa
men visa tror det
big diss till dig bella giölade dig skarpt innan till första gången du gjorde samma sak mot nellie
Inte ok och hoppas du skämms!!
FY!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: