petrasponny.blogg.se

2012-07-23
22:33:16

Ett ärligt inlägg om vad jag tyckte/tycker om Nellie Berntsson
Jag tittade in hennes blogg för ett år sedan och tyckte bara att on var en fjortis som gick runt och lekte cool med sin pojkvän (hennes ex). För några månader sedan när PA började kände jag att varför inte ge Nellie en chans. Jag gjorde det och månaderna gick jag började gilla henne och hennes blogg mer och mer.
 
Hennes problem med Stella fick mig att tänka på hur mycket hon värkligen la sin tid på hästarna och inte sig själv.
Jag förstod Nellie en viss del hur hon kände sig att hon inte kom i väg på tävlingar utan att bråka med Stella före.
 
Hon fick mig att börja rida ocrdenkligt och värklingen tänka att jag ville förbättras och blir som henne. Visst hon är lika gammal som mig men jag kan se upp till någon som är lika gammal som mig. Och det gör jag.
 
Tillbaks till henne
 
Hon skrev sina känslor på bloggen jag stötade henne och hon stötade mig när jag blev depig som hon blev veckor innan mig.
Jag har tjattat så mycket på mamma att jag ville träffa henne och vad gjorde jag för ca 2 veckor sedan jo jag träffade henne!
 
Hon fick mig even att tänka vad jag ville  skulle jag sattsa på ridningen eller innebandyn? Jag har valt ridningen.
Hon gör mig glad. Jag träffade henne och blev supper glad.
 
Nu sitter jag här och skrivet ett inlägg om Nellie Berntsson som inte hon ens kommer se. Men jag sitter med tårar i ögonen och har valt min framtid nu.
 
Nellie Berntsson om du ser detta inlägg så vet du vem jag är.
Hoppas vi ses igen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: