petrasponny.blogg.se

2012-07-23
21:55:54

höjderna i skåne!
vecka 1 : söndagen när vi kom ner till stugan firade vi mig! sen fram till torsdag gjorde vi inte så mycket. Torsdag: Jag,mamma och pappa åkte till Falsterbo Horse Show! nice som satan. Träffade Nellie Berntsson och Daniel Zetterman. Såg Felicia Brudin och många fler.
vill ni se mer bilder så gå in på min instagram petrathornqvist och titta på bilder från skåne och falsterbo.
Vecka 2 : vi gjorde inte så mycket vecka 2 mest chill framför TV:n.
I går kom jag hem.
Idag var jag i parken och hjälpte till som vanligt! Det kom 3,7 TON hö idag det tög 1h och 30 min man blev svettig.
Jag och papppa har lämmtat in lilla Sami Mobil Thörnqvist på lagning han har problem med batteriet.
 
God natt och sov gott

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: