petrasponny.blogg.se

2012-07-24
18:16:59

ja tråk.com
VEM
Vem är i rummet med dig? – Avicii
Vem önskar du var med nu? – Mina kompisar
Vem fick du senast sms av? – vet ej orkar inte kolla
Vem ska du träffa idag? – träffade maria tidigare i dag
Vem ringde du senast? - vet ej
Vem saknar du? – Farmor och Iggy
Vem vet mest om dig? – Emelie
 
VAD
Vad åt du senast? – Pasta sallad
Vad har du på dig just nu? – Tröja & shorts
Vad hör du just nu? – The Wandet (som jag hatar) Clad you came
Vad har du på fötterna? – strumpor
Vad för sjukdom hade du senast? – Förskyld , vet inte
Vad ska man göra för att imponera på dig? – Vara sig själv, mogen, mycket
Vad brukar du göra när du får tråkigt? – Vet inte
Gjorde du vid den här tiden för ett år sedan? – Kommer inte i håg
 
VAR
Vart går din drömresa? – Caribien och Turkiet men mäst England jag saknar att vara där
Var är din mobil? – ingen arning får leta senare ;)
Var har du köpt tröjan du har på dig? – Kapphal
Var handlar du mest? –  Kläder tror jag
Var är din mamma just nu? – I soffan tror jag
 
HAR
Har du några piercingar? Vart? – 2 i ena örat & 1 i andra
Har du provat droger? – NEEEEEJ
Har du piercat dig själv någon gång? – nopp
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? –neej
Har du något stort ärr? – Ja,
Har du blivit jagad av polisen?- Nepp
Har du varit kär på riktigt? – ja fråga Maria och Emelie dem vet.
Har du sagt jag älskar dig till någon?-  Ja
Har du allt du önskar dig? – Absolut inte
 
HUR
Hur är du i skolan? – Trött, utråkad.
Hur många har du varit tillsammans med? – 1 tror jag.
Hur ser du ut? – 2 ögon, 1 näsa & 1 mun + kropp.
Hur svarar du i telefonen? – Hallå eller hej eller vad? haha
Hur ser folk dig tror du? – Ärligt talat, INGEN aning?!
Hur var du som person för två år sedan? – Snäll & liten, och kunde inget jo men så som 10 åringar brukar
Hur var du som person för ett år sedan? – Ganska anorlunda än vad jag är nu, 6:an kommer förändra mig sjukt mycket
 
ÄR
Är du nöjd med ditt utseende? – nej
Är du singel? – ja
Är du beroende av nikotin? – Nepp
Är du kort? – jaaa
Är du snygg? – Haha, fråga alla andra
Är du kär? – Nja lite kanske
Är du åksjuk? – neej
Är du helsvensk? – Japp..
Är du allergisk mot något? –  Haters..
Är du bra i skolan? –  hehe neej eller jo kanske
 
 
SKULLE
Skulle du vilja vara känd? – ja & nej
Skulle du kunna vara ihop med en kriminell? – nej
Skulle du kunna vara ihop med en som ryktas vara player? – Tror inte det nej.
Skulle du vilja tatuera dig? ja och det ska ske!
Skulle du kunna pierca dig någonstans? - Naveln, & det SKA göras. Bryr mig inte.
Skulle du kunna adoptera? – vet ej är liksom bara 12
Skulle du kunna kyssa någon du vet har pojk/flickvän? – Nej nej nej.
Skulle du kunna vara med i en dokusåpa? - Bror på... vilken
Skulle du kunna donera bort ett organ? – vad är det för töntig fråga
Skulle du vilja har ett förhållande nu? – jaa
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? – Bror på vilken.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: