petrasponny.blogg.se

2012-07-07
19:57:45

Nellie Berntsson
Nellie Berntsson hummm....
Hon är en otroligt stark person som står för sig själv och för det hon gör,man tror att hon är bäst men alla har en svaghet och jag tror Nellie också har det för OSS är hon bäst,snyggast coolast och allt för oss.
Jag själv älskar henne jag vill ha samma självförtroende som henne och vara lika stark som henne.
Hon har gått igen såå mycket skitt och jobbiga skaker men hon står nu på sina ben och värkligen njuter av sitt liv , hon har Emil,hennes fam och släkt hon har oss fans.
Hon är en stor förebild för mig efter som hon har gått igenom nästan samma skitt som jag har och har klarat det och kommit ut ur det men hon är fortfarande lika vanligt 11/12 tjej som vi andra.
Hon betyder mycket för mig för hon har stöttat mig och hjälpt mig genom allt. Jag känner henneinte men skulle lätt kunna göra det om vi kunde hon bor på Tjörn jag i Stockholm.
 
Ändå man kan vara vänner för det men man träffas inte lika mycket då.Man vill kunna träffas och ha roligt med varandra.

gå in på Nellie Berntsson´s blogg på www.nellieberntsson.se

Kommentarer:
#1: Wilma

Jag håller verkligen med dig! :) Nellie är grym!

Svar: länka gärna det här inlägget till henne! ;)
Petra Thörnqvist

2012-07-07 @ 21:31:54
#2: Evelina

Vill du tävla om att bli Veckans blogg?
Skriv bara "jag är med" i kommentar , vinnaren dras på söndag.
http://cuteevelina.blogg.se/2012/june/veckans-blogg-240612.html#comment
Kram

Svar: lite sent har varit i skåne och kom hem för ca 4 tim sedan
Petra Thörnqvist

2012-07-07 @ 22:38:48
#3: Theresia

Söt blogg :D

Svar: tack!
Petra Thörnqvist

2012-07-07 @ 22:52:26
#4: amanda

Kolla gärna in min blogg http://goldponies.blogg.se
Uppdaterar bland annat om inridningen utav min ungponny och träning o tävling med min hafflinger! :)

Svar: ska försöka komma ihåg
Petra Thörnqvist

2012-07-21 @ 15:53:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: