petrasponny.blogg.se

2012-07-24
16:44:59

test 3
Beskriv din stil med 3 ord.olika,galet,roligt
Vad innebär mode för dig? mycket van vill inte ha kläder som är så 2010
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? Gina Tricot,JC och hummm......... kommer inte på
Shoppar du second hand? neej någon gång har jag gjort det
Vilken är din favoritdesigner? Lars Walin
Vad är din favorit i höst? blommigt och färgstarkt
Hur mycket shoppar du för i månaden? 200 kanske vet inte
Dyraste plagget respektive billigaste? byraste........... mina ridbyxor eller min säkerhetsväst. Billagste bikini (räknas det?)
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? nja har jag ett bra jobb så kanske
Brukar du tröstshoppa? neej inte vad jag vet/kommer i håg
Högklackat eller lågklackat? bror på
Vilken är din drömväska? en Channel
Vilket blir ditt nästa köp? rid grejer från HÖÖKS mya kolektion med Nellie Berntsson
Vilka är dina stilikoner? vet inte?!
Favoritplagg just nu? mina vita slitna jeanse med nittar från Gina
Favoritaccessoarer? örhängen ofc

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: