petrasponny.blogg.se

2013-02-26
21:38:57

nu sätter jag ner foten också
seriöst hur f#n tänker ni som gör det?


Jag blir faktiskt lite sur och besviken på er som gör så -.-
Vad tänker ni med?! Jag vet att Nellie är stark , jag vet att hon hanterar elaka kommentarer men nu har det gått över gränsen. Skolan ska vara en trygg plats , men just nu tror jag att Nellie hällre bytter skola igen!! Nellie's skola är ingen trygg plats varken för henne eller hennes familj. Är nästan 100% säker på att hon inte vill gå till skola just nu.
1. hon kan knappt komma innan för skol dörarna innan folk skriker " här kommer kändisen!! "
2. hon har med sig en vän till henne och hennes familj (Viktor Frisk) dem hinner knappt innan för dörarna innan dem skrek "Gay!!"

Nu får det faktiskt vara nog , hon är en 12 årig tjej som går i skolan och har hästarna EFTER skolan!!
Hon ska kunna gå upp på morgonen och tänka "åå vill till skolan" tror själv inte att hon tänkt så på ett tag...
Det skulle inte jag ha gjort iallafall.

men saken är att låt tjejen va!! är lika gammal som henne men förstår henne nu att hon tar paus från bloggen..

Vill bara säga till dig Nellie...
Du är en stark person som jag ser upp till!! Du står för den du är och för vad du vill komma i livet!! Lycka till i framtiden!! ♡♡

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: