petrasponny.blogg.se

2012-08-17
21:38:41

grym/jobbig
hej vi börjar med det som har varit grymt.
Idag/eftermidag/kväll har jag som sakt varit med Berna www.bonitabonita.blogg.se och sedn kom Ahmed & Osama & Junior ut vi hade det bäst i en timme sedan gick jag hem till killarna (Ahmed & Osama) och snakade skitt (haha ne) nu sitter jag framför datorn igen och bloggar. vf gör jag det ens när det inte är någon som bryr sig eller läser??!!
 
nu till det dåliga
 
jag gick in på laget.se och skrev till mitt lag (gammla) att jag slutar så här skrev jag:
Petra
                hej bästa laget nu är det dags för mig att tacka för all tid vi haft tillsammans!. Jag kommer sluta med innebandyn och sattsa på det jag älskar mest... hästarna. Det var ett svårt beslut men det blev hästarna. När ni läser det här så kommer jag sakna er alla! kramar Petra.
 
det var exakt det jag skrev!........

skulle kommit upp i går! men min dator lagade så ja bättre sent en aldrig!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: