petrasponny.blogg.se

2012-12-02
17:48:48

Nellie B and more.... From my summer!!
jag kan inte fatta att jag har träffat den tjejen! Hon är grymmt begåvad , snäll , omtänksam...
Vart ska jag börja igentligen?
I sommaras va min största dröm att träffa Nellie det gjorde jag 2 gånger!
Min andra dröm var att träffa Daniel Zetterman det gjorde jag också 5 min före/efter jag träffade Nellie. Min kännsla på väg tillbaka till huset efter Falsterbo va grym! Jag fick upp leva 2 av mina drömmar på samma dag. Vänta tre drömmar faktiskt! Jag var på Falsterbo Horse Show!!!
Jag var galet glad när jag kom tillbaka till huset! Jag fattade inte själv att jag har uppfullt tre av mina drömmar på en dag.
Några veckor sennare var jag på självaste SM på Årsta Runnsten.
Träffade Nellie där (andra gången) jag gick och snakade med henne och hennes mamma. Jag träffade SM vinnaren Frances-Corinne Jenderholt det var grymmt coolt. Kommer hem söndagen och dick veta wow Frances vann. Jag träffade Malin Bayard - Johannsson!!!
Right now I living my dream life!!
Matilda Sparrenhök följer mig på instagram (privata) hon la till mig på KIK vi är friends på fb! So I living my dream life right now!!!!

Kommentarer:
#1: Linn

Allt bra? :D

2012-12-02 @ 18:29:11
#2: Nellie Edwards

*im * snackade

2012-12-02 @ 18:56:18
#3: Mirra

Alla säger hur grym hon är å så coolt det är att träffa henne, önskar jag också kunde säga det, men kan inte, aldrig träffat henne, men VILL!
Hihi

2012-12-03 @ 16:49:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: