petrasponny.blogg.se

2013-01-29
20:11:42

Åsikter
igentligen suger jag på åsikts inlägg men kan prova (IGEN)! ;)

Blogg bråk?? Humm mina tankar och funderingar
Själv tycker jag bara att det är larvigt oftast bråkar dem om vikt , spec person eller om sin åsikter

Ett bråk sim kom väldigt nydligen är bråket mellan Isabella Nilsson och Julia (Katinka's ägare) att dem bråkar om Nellie
Jag diggar både Becki och Katinka stenhårt båda är sjukt finna och en dröm häst att få rida. Tror själv att Nellie skulle villja rida båda.

Tillbaka till ämnet
Jag skulle aldrig tänka mig att "blogg bråka" bete mig på det sättet
Misförstå mig inte nu men allvarligt..
Helt ärligt så skulle jag inte kunna hänga ut någon heller ... Nu tycker säkert ni att jag hängde ut Julia och Isabella ... Jag gav ett exemple på vad för bråk som kan före komma..

Jag har blivit uthängd några gånger men jag tar inte åt mig längre. Mitt självförtroände har ökat med 95% nu har jag 99% självförtroände. Nellie och Linn (Olsson) har lärt mig så mycket. Har träffat Nellie 2 gånger bara det förändrade mig totalt..


Ska komma till pungt nu. Mitt batteri håller på att dö och är det felstavningar mm är det för att jag skrev detta på mobilen :)

Åsikter ska jag försöka komma med så ofta jag kan!!

Puss


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: