petrasponny.blogg.se

2013-01-15
20:41:03

Hej måste bara dela med mina känslor nu....
Igår (måndag) när jag kom ut till stallet sa några medlemar att Jaspet hade legat ner , aja tänkte jag då.
Gick in skulle tta av honom täcket.
Han stog och skaddade jätte mycket jag tänkte han frysser kanske bara.
Plockar av honom täcket viker i hop de lägger det på en pall.
Jag hämmtar Donna och Friggs grimmor (hovis skulle komma)

Aja saken jag vill komma till e att han åkte till Uppsala igår (igen) det är hans mage (igen).
Vetrinären kom 16:45 och undersökte honom.
3/4 av personalen gick i omgångar till parken för att titta till honom.
22:00 blir han sämmre de har fått tag på bil , shafför , transport och någon som tar imot dem i Uppsala på djur sjukhuset där..
01:30 är en av personalen på väg hem från uppsala...

Alla hoppas på att chefens mobil ringer inatt..
Ringer den så.... blir det operation.....

Jag är sjukt rädd att vi förlorar honom alla våra finna minnen :'( vill värkligen inte bli av med honom.......
Är otroligt rädd , ledsen , nervös och mår inte alls bra :(

får se hur jag mår imorgon
puss hörs på torsdag!!!




den blå vitta och den röda roseterna är hans!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: