petrasponny.blogg.se

2013-01-24
20:54:59

I bland händer det två gånger :)


sv: hej tack!! kan se om jag hittar eran blogg eftersom jag BARA bloggar på min mobil så ska komma in på datorn i helgen och kolla in eran blogg!! Kram

sv: Hejsan Tack!! ( Haha kommer inte ihåg vad det står men Tack för att du kollade in!!!) Kram!!

sv: www.ziro.blogg.se
eran blogg läser jag faktiskt!! Det var roligt att ni kommenterade!! Blev jätte glad!! Ska försöka komma ihåg att kolla in eran blogg dagligen!!
Kram tjejer ha en grym helg!!

aja älskar när ni kommenterar ibland går det bra!!! :D

Kommentar:
#1: Alva

Hej!
Fin blogg! :) Allt bra med dig? :)

Jag har en HÄST/mode/vardag/åsikts blogg & det skulle vara superkul om du ville kolla in och kanske lämna en kommentar om vad du tycker! :D

Tack på förhand, och om du vill så kan vi göra bloglovinbyte! :)

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer.
Kram, Alva!

2013-01-25 @ 14:24:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: